5 tips and tricks
pentru strategie SEO
2021



15.04.2021
5 tips and tricks pentru strategie SEO 2021

SEO este un domeniu destul de fix, așa că tendințele 2021 nu se abat foarte mult de la clasica roată deja inventată în acest domeniu. Dar algoritmii Google sunt în continuă schimbare, iar cu cât știi mai multe despre acțiunile pe care le poți iniția, cu atât ai mai multe șanse de reușită în strategia ta SEO.

În 2021, poți aplica următoarele tactici:


Strategie SEO 2021
  • Analizează intenția de căutare a utilizatorilor

    2020 a fost un an în care comportamentul consumatorului s-a schimbat radical. De aceea, și căutările pe Google sunt diferite. Atunci când îți optimizezi SEO un tip de conținut, ia în calcul și modul cum subiectul tău a fost modificat de episodul pandemic și, mai degrabă decât un material evergreen, încearcă să-l adaptezi contextului prezent.

  • Actualizează-ți website-ul

    Se pare că volumul în care se regăsește cuvântul-cheie în textele tale începe să aibă o importanță mai mică pentru utilizator în raport cu experiența lui per ansamblu pe site-ul tău. Așa că o idee bună ar fi să modernizezi aspectul și funcționalitățile și să te asiguri că partea de UX și UI acoperă toate detaliile de care ține cont un nou vizitator: viteza de încărcare, optimizarea imaginilor, ierarhizarea elementelor, structura conținutului etc.

  • Asigură-te că site-ul e responsive

    Modul cum se afișează site-ul tău pe mobil va fi foarte important din punct de vedere SEO în 2021, când utilizatorii folosesc în mare parte dispozitive mobile: telefoane și tablete. Adaptează conținutul site-ului atât ca texte, cât și ca imagini și asigură-te că toate paginile sunt expuse într-un mod estetic și funcțional, cu cea mai mică viteză de încărcare posibilă. Optează întotdeauna pentru simplitate.

  • Ia în calcul automatizarea

    În 2021, automatizarea va fi unul dintre principalele subiecte în marketing, iar ea poate fi implementată și în SEO. Listează toate procesele SEO și cercetează ce poate fi automatizat. Astfel, marketerii vor avea mai mult timp, energie și buget de investit în alte aspecte ale unei campanii de promovare, precum perfecționarea conceptului unei campanii creative sau maximizarea unei campanii de ad performance.

  • Nu neglija procesul

    Procesele SEO nu se termina niciodată, pentru că în fiecare secundă, competitorii tăi mai adaugă materiale indexabile ce pot răsturna topul afișărilor în motorul de căutare. Chiar dacă ai optimizat majoritatea paginilor de pe site-ul tău, nu considera task-ul încheiat definitiv. Monitorizează constant poziția paginilor tale în conturile Google și căuta noi moduri de a ține competiția la distanță.


Dacă vrei să te asiguri că implementezi toate măsurile SEO ce pot eficientiza eforturile tale de marketing, contactează Digital T-Agency și ia legatura cu specialiștii noștri care pot îmbunătăți, ba chiar perfecționa strategiile tale SEO.