Promovare Google Ads
Afacerea ta merită
să fie promovată
prin Google Ads

Cere oferta
Digita T Agency
Ce este Google Ads?

Promovare Google Ads

Dacă ai o afacere și vrei să ajungi la un număr cât mai mare de potențiali clienți, trebuie neapărat să o promovezi prin Google Ads. Acesta reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru publicitate online.
Promovarea Google Ads inseamna campanii de marketing in Google Ads, orientate pe rezultate si pe o promovare eficienta a produselor si serviciilor tale. Google este cea mai rapida si eficienta metoda de promovare(peste 90% din cautari sunt efectuate pe Google).

În calitate de Partener Premier Google Ads, echipa noastră creează campanii cu reclame potrivite publicului țintă, optimizează rezultatele în timp real și oferă asistență de calitate.
Promovarea Google Ads este orientata pe cost per click (CPC) - metrica ce te ajuta sa vezi cat platesti in medie pentru un click. Alta metrica importanta este click-through-rate (CTR) - arata cat sunt de atractive reclamele tale si se calculeaza impartind numarul total de afisari la numarul de click-uri.

Traficul organic și traficul plătit. Diferența?


Traficul organic     +



Traficul organic este reprezentat de utilizatorii care au ajuns pe site-ul afacerii tale în mod natural. Utilizatorii caută servicii sau produse cu ajutorul cuvintelor cheie, accesează link-urile afișate pentru aceste cuvinte, asigurându-ți o audiență online neplătită.

Traficul platit     =



Traficul plătit este format din utilizatorii care au ajuns pe site-ul businessului tău după ce le-a fost afișat un anunț ce duce către site. Anunțurile sunt create cu ajutorul platformei Google Ads. Aceste anunțuri, gândite la nivelul unei campanii de promovare online, generează mult mai mult trafic într-un timp mai scurt.

Rezultatul



Existența traficului organic este extrem de importantă în afișarea atât organică, cât și cea plătită a site-ului tău. Traficul plătit aduce un plus prin generarea unei audiențe mai mari în timp mai scurt și convertirea ulterioară a audienței în clienți. Așadar, cele două tipuri de trafic generează lead-uri mai multe în timp mai puțin și aduc câștiguri rapide.

Ce plan ti se potriveste



 


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Platinum















Cere oferta

Gold












 
 
 

Cere oferta

Silver











 
 
 
 

Cere oferta

Bronze










 
 
 
 
 

Cere oferta

Ce plan ti se potriveste



Platinum


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Gold


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Silver


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Bronze


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Promovare Google Ads | Vrei să știi cum lucrăm?




Pregătim strategia de promovare Google Ads



Stabilim obiectivul campaniei (generare de trafic sau de lead-uri, creșterea vânzărilor). Definim publicul țintă și segmentele țintă, bugetul fiind stabilit împreună. Identificăm serviciile, produsele și ofertele cu cel mai mare potențial de profitabilitate.


Lansăm campania de promovare



Creăm contul de Google Ads și identificăm cuvintele cheie optime. Elaborăm textele de promovare care respectă strategia stabilită inițial. Alegem zonele geografice, limba și dispozitivele de afișare pentru reclame.


Desfășurăm campania de promovare



Monitorizăm cuvintele cheie și cele mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor. Ajustăm continuu parametrii campaniei (buget, text, licitare pentru cuvintele cheie). Optimizăm setările inițiale pentru direcționarea cât mai precisă către segmentul țintă.


Raportăm rezultatele campaniei



Trimitem rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele fiecărui client. Oferim consultanță atât pentru campania actuală, cât și pentru cele viitoare.

Întrebări frecvente



Google Ads este programul de publicitate online oferit de motorul de cautare Google, prin care ai posibilitatea de a atrage clienți noi și de a-ți dezvolta afacerea. Campaniile Ads reprezintă o modalitate eficientă pentru creșterea vizibilității pe Internet și pentru stabilirea prezentei constante în domeniul online. Astfel, îți poți promova ofertele, produsele sau serviciile și atrage vizitatori pe site, iar afacerea ta va deveni cunoscută în mediul online. Google Ads este o publicitate de tip PPC (plata per click) prin care taxarea se face doar în momentul în care clientul interesat face click pe anunțul tău.
SEM este un acronim pentru Search Engine Marketing (marketing prin intermediul motoarelor de căutare) și reprezintă metoda de promovare a site-urilor pe motoarele de căutare; aceasta cuprinde publicitatea de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc). SEO sau Search Engine Optimization (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare) presupune optimizarea conținutului de pe paginile site-ului cu cuvinte cheie, care însumează ceea ce vizitatorii pot găsi pe site-ul tău.
În funcție de specificul afacerii tale și de metoda de promovare dorită, poți alege mai multe tipuri de campanie: Campanii pe rețeaua de căutare Google (Search) în care anunțurile sunt asociate paginilor cu rezultate ale căutarii, în funcție de termenii sau expresiile utilizate în căutare; Campanii pe rețeaua de display (Display) Google, rețeaua publicitară cu cea mai mare acoperire, prin care poți afisa anunțul tău sub forma de banner în ziare online, pe bloguri și pe site-uri de nisă relevante pentru ceea ce vinzi și pentru persoanele interesate; Campanii de remarketing: tipul de campanii care îți permite să atragi persoane care au accesat în trecut site-ul tău și să le afișezi anunțuri relevante pe web sau când efectuează o cautare pe Google. Întrucât ajunge la utilizatorii care și-au manifestat deja interesul față de site-ul tău, remarketingul îi aduce înapoi pe site sau îi fidelizează cu noi oferte. Vei beneficia de o rentabilitate optimă a investiției; Campanii video: cu ajutorul acestui tip de campanie, puteți afișa anunțuri video individuale sau încorporate în alte materiale video în flux, pe YouTube și în Rețeaua de display Google. Campaniile pentru Cumparături Online: anunțuri afișate atât în rețeaua Search cât și Display care vă ajută să vă promovați produsele, oferind utilizatorilor informații detaliate despre ceea ce vindeți înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Cu ajutorul instrumentelor de raportare axate pe comerțul cu amănuntul, veți putea urmări performanța produselor de-a lungul timpului.
Partenerii Google au cel mai înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads pentru comercianții și firmele mici locale. Partenerii au, de asemenea, o pregătire temeinică privind produsele, instrumente și asistență Ads, astfel încât să fie la curent cu cele mai recente tehnologii Google, ajutându-te să economisești timp și resurse. Partenerii Google știu să utilizeze eficient marketingul online. Aceștia îți oferă cunoștințe locale, cunoștinte temeinice privind produsul și acces la tehnologia Google pentru a crea anunțuri cu performanțe ridicate. În calitate de Partner Google, Telekom deține un înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads, fiind un partener de încredere pentru firme mici și mijlocii. De asemenea, cu Telekom beneficiezi de cunostințele și experiența în crearea de campanii locale cu performanțe ridicate, fie că acest lucru se referă la vizite în magazin sau pe site, apeluri telefonice sau vânzări online. Avantaje concrete:
- maximizezi rentabilitatea investiției în campanie;
- beneficiezi de transparență prin raportare regulată și asistență cu privire la performanța campaniilor Ads;
- ai control asupra bugetului investit și măsori permanent rezultatele;
- primești îndrumări și asistență pentru marketing (partenerul tău poate gestiona în mod activ programele de marketing, permițându-ți să te axezi pe conducerea afacerii).
Pentru a colabora, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi. Te vom ghida în vederea alegerii bugetului de campanie potrivit și a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face în baza unui contract cadru cu valabilitate de la 3 până la 12 luni.
Bineînțeles, vei beneficia de suportul necesar, atât pe e-mail cât și telefonic, în funcție de pachetul ales.
Este posibil, însă cele mai bune rezultate le vei obține dacă ai și un website de prezentare. Telekom îți oferă o soluție și în acest sens: o variantă de website Do It Yourself plus servicii de hosting și conturi de e-mail nelimitate. Dacă ești interesat de o astfel de variantă, îți trimitem o ofertă ce include ambele servicii.

Vrei să-ți dezvolți afacerea?



Contactează-ne să afli cum putem ajuta afacerea ta să crească.

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în maximum 24 de ore.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.