Alege serviciile de

Promovare Google
Ads


Cere o ofertă

Afacerea ta merită
să fie în online

Dacă ai o afacere și vrei să ajungi la un număr cât mai mare de potențiali clienți, trebuie neapărat să iei în calcul serviciile de Promovare prin Google Adwords. Acesta reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru publicitate online.

În calitate de Partener Premier Google Ads, echipa noastră creează campanii cu reclame potrivite publicului țintă, optimizează rezultatele în timp real și oferă asistență de calitate.

Ce este Google Ads
și cum te ajută?
Contactează-ne

Promovarea online pe Google înseamnă campanii de marketing în Google Ads orientate pe rezultate și pe o prezentare eficientă a produselor și serviciilor tale. Google este cea mai rapidă și eficientă metodă de a-ți face afacerea cunoscută (peste 90% din căutări sunt efectuate pe Google).

Cu promovarea prin Google Ads, plătești doar atunci când utilizatorii fac click pe anunțul tău. Tocmai de aceea această opțiune este mai rentabilă decât majoritatea metodelor tradiționale de publicitate, cum ar fi radio, televiziune etc.

Ne putem ocupa de crearea unor anunțuri targetate, campanii de Google remarketing, Shopping Ads și chiar promovare în Gmail și YouTube.

Traficul organic și traficul plătit. Diferența?


Traficul organic     +



Este reprezentat de utilizatorii care au ajuns pe site-ul afacerii tale în mod natural. Utilizatorii caută servicii sau produse cu ajutorul cuvintelor cheie, accesează link-urile afișate pentru aceste cuvinte, asigurându-ți o audiență online neplătită.

Traficul platit     =



Este format din utilizatorii care au ajuns pe site-ul businessului tău după ce le-a fost afișat un anunț ce duce către site. Anunțurile sunt create cu ajutorul platformei Google Ads. Aceste anunțuri, gândite la nivelul unei campanii de promovare online, generează mult mai mult trafic într-un timp mai scurt.

Rezultatul



Existența traficului organic este extrem de importantă în afișarea atât organică, cât și cea plătită a site-ului tău. Traficul plătit aduce un plus prin generarea unei audiențe mai mari în timp mai scurt și convertirea ulterioară a audienței în clienți. Așadar, cele două tipuri de trafic generează lead-uri mai multe în timp mai puțin și aduc câștiguri rapide.

Ce plan ți se potrivește?



 


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Bronze










 
 
 
 
 

Cere oferta

Silver











 
 
 
 

Cere oferta

Gold












 
 
 

Cere oferta

Platinum















Cere oferta

Ce plan ți se potrivește?



Bronze


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Silver


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Gold


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Platinum


Setare obiective și strategie
Creare campanie
Monitorizare și optimizare
Setare conversii
Suport clienți e-mail
Raportare săptămânală
Raportare personalizată
Consultanță pe rapoarte
Creație gratuită de bannere campanie Display
Consultanță avansată(Analytics-performanță)
Analiză website si pagini promovate
Campanii de tip Cumpărături Online & YouTube
Consultanță creare strategie Online Marketing

Cere oferta

Vrei să știi cum setăm campanii de Promovare Google Ads?




1. Pregătim strategia de promovare



Stabilim obiectivul campaniei (generare de trafic sau de lead-uri, creșterea vânzărilor).
Definim publicul țintă și segmentele țintă, bugetul fiind stabilit împreună.
Identificăm serviciile, produsele și ofertele cu cel mai mare potențial de profitabilitate.


2. Lansăm campania de promovare



Creăm contul de Google Ads și identificăm cuvintele cheie optime.
Elaborăm textele de promovare care respectă strategia stabilită inițial.
Alegem zonele geografice, limba și dispozitivele de afișare pentru reclame.


3. Desfășurăm campania de promovare



Monitorizăm cuvintele cheie și cele mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor.
Ajustăm continuu parametrii campaniei (buget, text, licitare pentru cuvintele cheie).
Optimizăm setările inițiale pentru direcționarea cât mai precisă către segmentul țintă.


4. Raportăm rezultatele campaniei



Trimitem rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele fiecărui client.
Oferim consultanță atât pentru campania actuală, cât și pentru cele viitoare.

Întrebări frecvente



Google Ads este programul de publicitate online oferit de motorul de căutare Google, prin care ai posibilitatea de a atrage clienți noi și de a-ți dezvolta afacerea.

Campaniile Ads reprezintă o modalitate eficientă pentru creșterea vizibilității pe Internet și pentru stabilirea prezentei constante în domeniul online. Astfel, îți poți promova ofertele, produsele sau serviciile și atrage vizitatori pe site, iar afacerea ta va deveni cunoscută în mediul online.

Google Ads este o publicitate de tip PPC (plata per click) prin care taxarea se face doar în momentul în care clientul interesat face click pe anunțul tău.
SEM este un acronim pentru Search Engine Marketing (marketing prin intermediul motoarelor de căutare) și reprezintă metoda de promovare a site-urilor pe motoarele de căutare; aceasta cuprinde publicitatea de tip Pay-Per-Click, linkuri (legături) plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).

SEO sau Search Engine Optimization (Optimizarea pentru Motoarele de Căutare) presupune optimizarea conținutului de pe paginile site-ului cu cuvinte cheie, care însumează ceea ce vizitatorii pot găsi pe site-ul tău.
În funcție de specificul afacerii tale și de metoda de promovare dorită, poți alege mai multe tipuri de campanie:

- Campanii pe rețeaua de căutare Google (Search) în care anunțurile sunt asociate paginilor cu rezultate ale căutarii, în funcție de termenii sau expresiile utilizate în căutare;

- Campanii pe rețeaua de display (Display) Google, rețeaua publicitară cu cea mai mare acoperire, prin care poți afisa anunțul tău sub forma de banner în ziare online, pe bloguri și pe site-uri de nisă relevante pentru ceea ce vinzi și pentru persoanele interesate;

- Campanii de remarketing: tipul de campanii care îți permite să atragi persoane care au accesat în trecut site-ul tău și să le afișezi anunțuri relevante pe web sau când efectuează o cautare pe Google. Întrucât ajunge la utilizatorii care și-au manifestat deja interesul față de site-ul tău, remarketingul îi aduce înapoi pe site sau îi fidelizează cu noi oferte. Vei beneficia de o rentabilitate optimă a investiției;

- Campanii video: cu ajutorul acestui tip de campanie, puteți afișa anunțuri video individuale sau încorporate în alte materiale video în flux, pe YouTube și în Rețeaua de display Google.

- Campaniile pentru Cumparături Online: anunțuri afișate atât în rețeaua Search cât și Display care vă ajută să vă promovați produsele, oferind utilizatorilor informații detaliate despre ceea ce vindeți înainte ca aceștia să dea clic pe anunț. Cu ajutorul instrumentelor de raportare axate pe comerțul cu amănuntul, veți putea urmări performanța produselor de-a lungul timpului.
Partenerii Google au cel mai înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads pentru comercianții și firmele mici locale. Partenerii au, de asemenea, o pregătire temeinică privind produsele, instrumente și asistență Ads, astfel încât să fie la curent cu cele mai recente tehnologii Google, ajutându-te să economisești timp și resurse.

Partenerii Google știu să utilizeze eficient marketingul online. Aceștia îți oferă cunoștințe locale, cunoștinte temeinice privind produsul și acces la tehnologia Google pentru a crea anunțuri cu performanțe ridicate.

În calitate de Partner Google, Telekom deține un înalt nivel de experiență și cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor Ads, fiind un partener de încredere pentru firme mici și mijlocii.

De asemenea, cu Telekom beneficiezi de cunostințele și experiența în crearea de campanii locale cu performanțe ridicate, fie că acest lucru se referă la vizite în magazin sau pe site, apeluri telefonice sau vânzări online.

Avantaje concrete:

- maximizezi rentabilitatea investiției în campanie;
- beneficiezi de transparență prin raportare regulată și asistență cu privire la performanța campaniilor Ads;
- ai control asupra bugetului investit și măsori permanent rezultatele;
- primești îndrumări și asistență pentru marketing (partenerul tău poate gestiona în mod activ programele de marketing, permițându-ți să te axezi pe conducerea afacerii).
Pentru a colabora, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi. Te vom ghida în vederea alegerii bugetului de campanie potrivit și a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face în baza unui contract cadru cu valabilitate de la 3 până la 12 luni.
Bineînțeles, vei beneficia de suportul necesar, atât pe e-mail cât și telefonic, în funcție de pachetul ales.
Este posibil, însă cele mai bune rezultate le vei obține dacă ai și un website de prezentare. Telekom îți oferă o soluție și în acest sens: o variantă de website Do It Yourself plus servicii de hosting și conturi de e-mail nelimitate. Dacă ești interesat de o astfel de variantă, îți trimitem o ofertă ce include ambele servicii.
Strategia de promovare este definită de către specialiștii noștri după stabilirea obiectivelor și a bugetului campaniei împreuna cu tine. Astfel, strategia va reprezenta un mix de soluții (alegerea dispozitivelor și orelor de afișare, targetare geografică, modul de alocare a bugetului, canalele de afișare) în funcție de obiectivele afacerii tale (awareness, vizibilitate, creșterea numărului de vizitatori, a vânzărilor etc.).
Bugetul de campanie este partea majoritară a abonamentului lunar alocat pentru promovarea PPC. În funcție de programul de afișare (zilnică sau limitată), bugetul total este distribuit pentru afișarea uniformă a anunțului în intervalele stabilite la nivel de lună. Bugetul zilnic este atins atunci când costul click-urilor atinge limita superioară la nivel de zi.
Da, prin comasarea bugetului lunar din cadrul unui pachet sau prin trecerea la un alt pachet.
Clickurile nu au un preț fix, acesta variază în funcție de concurența ta, dar și de calitatea site-ului și a optimizărilor făcute pe campanie. Costul pentru fiecare click primit figurează în rapoartele regulate pe care le vei primi.
Anunțurile text sunt formulate de către echipa de specialiști și pot fi afișate alternativ, în scopul optimizării și a creșterii relevanței acestora. Poți solicita modificări conform ofertelor promovate. Anunțurile imagine (bannere) sau video vor fi furnizate de către tine pentru campaniile Display sau YouTube. La cerere sau în cadrul ofertelor la pachetele superioare, îți putem oferi un set de bannere pentru afișarea pe site-urile din rețeaua Display.
Poți alege difuzarea anunțurilor în zonele geografice alese de tine: în anumite țări, în anumite regiuni dintr-o țară, pe o rază în jurul unei locații sau în grupuri de locații.

Setările privind locația îți permit să vizezi zonele geografice în care pot să apară anunțurile tale și să ajungi mai aproape de clienții potențiali. Dacă ai un magazin online și dorești să vizezi doar orașul Constanța, spre exemplu, poți utiliza setările de locație pentru a face acest lucru.
Poți selecta ca reclama ta să se afișeze doar în anumite zile din săptămână, respectiv doar în anumite intervale orare. Poți sincroniza orarul de afișare al anunțurilor cu orarul de funcționare al afacerii tale, sau poți alege un anumit interval orar.
Dacă afacerea ta este de tip sezonier, vom desfășura campaniile doar în perioada vizată. În restul perioadei, campaniile vor fi sistate și reluate la momentul oportun.
Rezultatele campaniilor vor putea fi urmărite accesând contul tău. De asemenea, îți vom oferi rapoarte detaliate cu regularitate, împreună cu informații esențiale privind performanța campaniilor tale Ads.
Diferențele de costuri dintre anumite produse sau servicii se datorează competiției ridicate dintr-un anumit domeniu de activitate, momentului de timp în care se face căutarea și volumului de căutări.

De asemenea, sistemul Ads execută o licitație de fiecare dată când are disponibil un spațiu publicitar, adică pentru un rezultat al căutării sau pe un blog, site de știri, pe oricare altă pagină. Fiecare licitație decide care sunt anunțurile Ads care vor apărea în respectivul moment și în respectivul spațiu. Suma pe care o licitezi introduce anunțul tău în licitație.
Ori de câte ori dorești să modifici campaniile tale, te rugăm să ne notifici în scris, pe adresa de e-mail promovareonline@telekom.ro
Îți recomandăm să nu cauți anunțurile tale deoarece acest lucru va afecta performanța campaniei. Dacă vei efectua căutări care determină afișarea anunțului, vei acumula afișări, însă nu și click-uri, ceea ce va conduce la o scădere a ratei de click, iar anunțul nu va fi afișat cu frecvența dorită.

De asemenea, în cazul în care cauți în mod repetat propriul anunț cu ajutorul căutării Google, însă nu dai niciodată click pe acesta, este posibil să nu îl mai vezi deloc. Motivul este faptul că sistemul Google nu îți mai afișează anunțuri despre care consideră că nu îți trezesc interesul.
Campaniile de promovare prin Google Ads vor fi setate în baza unui cont deschis în platforma proprie Telekom dezvoltată împreună cu Google. Prin urmare, nu vom crea campanii direct în contul tău Ads. În schimb, cu acordul tău, vom putea folosi informații din contul tău pentru a crea campanii mai eficiente, în care vei avea acces pentru urmărirea rezultatelor.
Poți alege între plata avans sau abonamentul lunar. În funcție de opțiunea ta, vei primi o singură factură la început (plata în avans pentru întreaga perioadă contractuală) sau facturi lunare (abonament lunar). Odată emisă, factura de servicii Ads poate fi vizualizată direct în contul MyAccount de pe site-ul Telekom.

Pentru mai multe detalii despre facturi și configurarea MyAccount, poți accesa secțiunea https://www.telekom.ro/myaccount/configurare/asistenta/ sau apela Serviciul de relații cu clienții la 1234 (apel gratuit din rețeaua Telekom Romania și Telekom Romania Mobile), 021.404.1234 și 0766.12.1234 (tarif normal pentru apelurile din rețelele naționale).
Contractul poate fi reziliat după o perioadă de minimum 3 luni. Dacă la activarea pachetului nu ai plătit taxa de activare (49 euro + TVA), aceasta va ține loc de taxă de reziliere și va fi percepută în ultima lună de campanie.

De asemenea, pentru a renunța la colaborare, trebuie să ne notifici cu 30 de zile înainte de momentul în care dorești să oprești campania de promovare.
Campaniile Ads vor rula pe platforma proprie Telekom dezvoltată împreună cu Google. Acest lucru ne permite o optimizare mai bună a campaniilor și o reducere implicită a CPC-ului. Prin urmare, după rezilierea contractului, contul va rămâne la noi, însă îți vom oferi rapoartele campaniilor tale Ads.

Vrei să-ți dezvolți afacerea?



Completează formularul de mai jos și hai să vedem cum putem ajuta afacerea ta să crească.

sau +40219459
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.